Andrea 22 år!



Grattis på födelsedagen min finaste syster!

Vi har aldrig varit närmare än vi är nu. Vi är med varandra ungefär 20 av 24 timmar om dygnet, vi bråkar, vi hatar varandra, vi tycker det är skönt att slippa varandra. Men samtidigt så älskar vi varandra, har det supermysigt ihop, förstår varandra och tycker om varandras sällskap. Det är väl så syskonkärlek går till egentligen?
Att åka ifrån dig imorgon kommer kännas så sjukt sjukt konstigt. Men jag vet att du kommer att ha det bra ändå. Du har fina kompisar, du har ett nytt bra boende, du slipper mig och mitt stök ;), så ja.. jag är inte orolig. Sydney är roligare än Uppsala anyday så vi båda vet att you are the lucky one. Men jag kommer trots allt sakna dig jätte mycket!

I Love you sis! Happy Birthday!!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh fiiin. Vad gör du under 4 timmar på natten undrar jag då? ;)

2011-04-12 @ 04:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0