Kvalborg

Dagen började med en springtur med Miss Jeng. Vi var ute i sisodär en halvtimme sen blev det dusch och frukost i solen. Bra start på dagen! Sen körde vi till stan.

Där vi satte oss med en smoothie på Fågelsången.

Där dök Madde upp efter ett tag också. Och senare även Olivia. Vi satt mest i solen och pratade lite planer inför imorgon etc.

Det var skönt och vårigt ute men lite för kallt för shorts som jag och Michelle hade på oss.
Sen begav jag och Madde oss och åt sushi lite spontant sådär. Jag blev proppmätt. Sen satt vi ännu mer i solen och myste vid ån lite. Sen blev det bussen hem för min del och nu sitter jag här och oroar mig över vad jag ska ha på mig imorgon. Imorgon är det ju nämligen Uppsalas nationaldag typ! Valborg! För min del börjar det med champagnefrukost i Årsta sen får vi se vart dagen tar oss. Blir nog inte så mycket alkohol för min del. Kommer ihåg nån Valborg där jag efter champagne frukosten blev bakis och mer eller mindre gick runt med migrän hela dagen. Så nej, så ska det inte bli i år. Bara jag får vara med mina fina vänner och lite sol på det så är jag nöjd! Orka valborgsstressa? Nej.

Puss!♥


Kommentarer
Postat av: Madde

haha du kunde inte valt en bättre bild ?

2011-05-01 @ 12:13:55
URL: http://sjoberga.blogg.se/
Postat av: Paula

Vad snackar du om ? As snygg ju! Haha alla andra satt du typ och pratade på och såg bekymrad ut så då tänkte jag att denna var bättre :)

2011-05-02 @ 01:37:11
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0