Markets

Hallå. Idag är det lördag. Min näst sista lördag i Sydney faktiskt! Ush! Vill inte tänka så!
För en halvtimme sen började Paddington Markets och Fringe Bar markets, så dit ska jag gå nu och ta en titt. Efter det så ska jag hem och byta om och sen blir det surflektion i Manly från 16-18. Det är väldigt blåsigt idag så vågorna kommer nog vara stora!

Igår var jag ju på min andra lektion. Jag stod upp fler gånger den här gången, men jag måste fortfarande verkligen öva på tekniken. Igår när han sa att det var 5 minuter kvar så kände jag typ "neej, jag vill surfa mera" haha. Men när vi skulle in till stranden igen så surfade jag faktiskt hela vägen in! Det ni! Haha.

Men nu ska jag som sagt till Paddo och Fringe Markets. Lägger upp lite bilder senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0