Saturday

Aloha! Internet håller på att ta slut men vi får hoppas att der funkar att blogga ändå.

Vi åt som sagt middag och drack vin igår på Bondi FM. Super mysigt ställe. Synd bara att ljudnivån var så hög. Jag hatar när man inte hör vad folk på andra sidan bordet säger. Sånt stör mig verkligen. Och det är så himla vanligt att dom har så på barer/restauranger. För hög musik alltså. För då blir det ju alltid den höga musiken plus alla som babblar runt omkring = Too much, så kan man knappt konversera lixom. Oh well.

Jag åt någon skum vegansallad som var ganska intressant men också ganska god! Vi satt och drack vin och babbalade där ett tag, sen förflyttade vi oss till ravesis. Där drack vi nån drink sen blev det white revolver där vi dansade en massa! Rolig kväll! Men det var så sorgligt att säga hejdå till alla. Ush. Ledsen i ögat! Men men, i'll see them again. Om inte i Australien så i Europa! Vi planerar en fet Eurotrip där vi åker och hälsar på alla våra vänner runt om i Europa! Askul ju!

Nu måste jag sätta igång med lite duktigheter. Det ska tvättas, det ska diskas och det ska packas. Det är bara att välja! Haha. Ikväll firar vi Andrea's födelsedag i förskott med middag med alla hennes vänner på Manly Wine! Det ska bli kul!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0