Blueberries and picnic

I onsdags så mötte jag upp Anna på eftermiddagen.

Vi cyklade ut i skogen, igen.

Och plockade blåbär, igen.

Den här gången var det eftermiddagssol och vi satte oss bland barr och buskar i solen och plockade och babblade.

Anna envisades med att ta kort på mig, så ja, där har ni en suddig bild på mig med.

Loka reklam? ;)

Sen mötte vi upp Sanna också. Handlade, och cyklade ner till vattnet och hade lite picknick.

Det blåste en massa och blev lite småkallt, men mysigt var det!

Sedan cyklade vi hem till Anna och drack té och värmde oss, men efter någon timme cyklade jag hem för jag skulle upp och jobba. Men det var en fin onsdag!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh vad mysigt och roligt med bilder!! :D

2011-08-06 @ 13:29:50
Postat av: Andrea

Åh vad mysigt och roligt med bilder!! :D

2011-08-06 @ 13:30:27
Postat av: Paula

Jaa :) Jätte mysigt!

2011-08-06 @ 23:50:04
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0