Bruno Mars tribute to Amy Winehouse

While we're on the subject...

Bruno Mars tribute till Amy Winehouse på VMA's var helt helt helt amazing. Också en av mina favoritlåtar och Bruno Mars version av den, som en hyllning till Amy, tycker jag var jätte fint! Det var nästan så att jag föll en tår. Ja inte för Bruno då, utan för Amy Winehouse. Hon var en av mina favorit artister, och en stor förebild för mig. Ja, inte hennes sätt att leva kanske, men sättet hon sjöng på. Hur hon berörde så det kändes rakt in i hjärtat med hennes röst. Hennes Will you still love me tomorrow, Love is a losing game, Valerie och I'm no good har jag spelat sönder, och gör det fortfarande. Jag blev genuint ledsen när hon dog, men det kändes lite fel att säga eftersom 77 personer hade mördats dagen innan i Norge, och inte knarkat ihjäl sig.
Men ja, Amy Winehouse, RIP! We miss you!

Här kan ni se klippet på Mtv's hemsida (bättre kvalite än youtube klippet nedan).

Jag ryser varje gång jag ser det! Stört bra!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Gud vilken bra performer han är! Bra tribute också.

2011-09-01 @ 02:00:00
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

I know! As duktig!!

2011-09-01 @ 10:02:47
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0