Godmorgon!

Jag vaknade klockan 6 imorse för en powerwalk med mamma, innan hon skulle till jobbet. Vi gick i en timme och sprang även lite. När vi kom tillbaka så åt jag frukost, satt och läste tidningen med mami, och somnade såklart i soffan. Vaknade och nu fryser jag, känner mig förkyld, nyvaken och hela köret. Vad hände? Kände mig as pigg imorse..

Igår jobbade jag, 06.15-13-50. Sen cyklade jag hem. Åkte till Ikea med mamma, och smed planer inför att pimpa mitt rum. Jag har en idé och det kommer bli grymt känner jag. Jag visar såklart när det är gjort!

Sedan hämtade pappa upp mig och Theo och vi åkte och köpte mat. Dom köpte kebab och jag köpte sushi. GOTT! Sen var jag gaanska trött eftersom jag hade vaknat 4.30 (av mig själv!?) och jobbat osv. Så jag somnade ganska tidigt! Skönt!


Kommentarer
Postat av: Michelle J

DUKTIGT! men åå vad jag är sugen på sushi med..

2011-08-16 @ 23:03:13
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0