I <3 NY

Aloha! Idag jobbar jag lunch, vilket jag aldrig gjort förut, så det blir väl kul med lite omväxling. Fick massa nya pass igår också. Score! Har precis ätit omelett till frukost och nu ska jag börja sminka mig. Det ska tydligen bli jättevarmt idag.. Hmm, I'll believe that when I see it, för nu ser det väldigt grått ut!

Idag och i helgen håller vi tummarna för New York. Att orkanen Irene vänder så den inte förstör denna vackra stad!

På tal om New York så kommer det mer bilder så småningom, men det tar sån himla tid att redigera. Så jag redigerar lite då och då så kommer det mer bilder till slut. Men när vet jag inte. Redigera är inte det roligaste jag vet och det tar sån himla tid.. Jag kan sitta en hel dag och redigera NY bilderna och så har jag ändå inte kommit igenom hälfen. Så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0