Pretty Little Liars

Hallå! Idag har jag vart ledig! Skönt! Har dock inte gjort så mycket roligt. Städat, lagat mat och massa annat behövligt här hemma. Men sånna dagar måste ju också finnas ibland!

Nu på kvällen har jag tittat på True Talent som är ett nytt svenskt sångprogram på Tv3 (sånt gillas alltid) och så ett avsnitt av Pretty Little Liars nyss. Som växlar mellan att vara ganska töntigt och mega spännande. Just nu är jag verkligen hooked iaf... Ja, säg en serie jag inte är beroende av he he..


Pretty Little Liars

Nu ska jag gå och lägga mig (alldeles för sent) för att sedan vakna 06.00 imorgon för en morgonpromenad med mamma, som har blivit rutin. Skönt men fan vad trött man är när man ska gå upp!
Extra kärlek till Andrea och Maria som utan tvekan är mina mest hängivna kommenterare. Haha, love♥


Kommentarer
Postat av: Andrea

Såklart :) Extra kärlek om du skriver lite oftare och vill skypa med mig någon gång. Saknar dig. och Sverige. Vill hem blää.

2011-08-25 @ 02:43:55
Postat av: maria

hihihihihihi

2011-08-25 @ 16:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0