Something's got a hold on me.

Hallå! Idag är jag på bra humör. Det är jag för att jag har haft en jättebra dag! Pappa har varit här och vi har i stort sett spenderat hela dagen med jamma. Sing our lungs out med andra ord. Haha. Det är nämligen pappa som jag och Andrea har fått våra sångfågel gener ifrån.
Vi har sjungit allt ifrån Christina Aguilera, Etta James och Adele till Frank Sinatra, Robbie Williams och Amy Winehouse. Vissa framför lyrics och bakgrundsmusik och andra acapella. Underbart!



Bara för att jag är på så bra humör så tänkte jag till och med bjuda på en video på när vi sjunger lite. Och jag tycker sånt är lite pinsamt och läskigt så ni får vara snälla och icke judgemental. Men det är inte värsta wail låten så såå läskigt är det inte. Så roligt ska vi inte ha, haha. Fast jag lovar inget än för jag håller på att konvertera videofilen så att den funkar att ladda upp, men är inte hundra på hur man gör.. så vi får se helt enkelt. Men men. Stay tuned.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ååå när du är glad så är jag glaaad!! Ser framemot sångklippet :) <3

2011-08-08 @ 08:12:20
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

ÅÅhh haha :D Ja, det ligger ju uppe redan?

<3

2011-08-08 @ 10:07:30
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0