Stars, tea and hedgehogs

Jag sitter och dricker halvkallt snabbkaffe och gör ingenting Det är soligt ute men jag är lite inne i en hellre-blek-och-cancer-fri fas så jag orkar inte bry mig. Jag kan sitta och titta på det fina vädret inifrån och njuta. Det funkar det med! Jag lovar. Solens strålar genom fönstret funkar också som lyckopiller! Hur som helst..

Igår efter jobbet var jag jätte jätte trött, så jag lät mamma roa sig och tackade jag till jobbet som barnvakt för kvällen. Jag och Theo tittade på Ratatouille och åt godis och sen kom bästa Maria förbi en sväng!

Vi tittade på stjärnorna, stjärnfall och flygplan som såg ut som stjärnor, pratade om kärlek, familj och 20-talsfester på min balkong och drack té med Theo, som berättade för Maria att igelkottar älskar pannkakor. Så ni vet lixom.. Mysigt vare!!


Kommentarer
Postat av: marre

jaaa sååå mysigt vare! töntig bild dock haha

2011-08-27 @ 16:51:54
Postat av: Paula

jaa de varee :) men marre du är ju så töntig så vad ska jag göra lixoooom haha <3

2011-08-28 @ 01:43:56
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0