Dream away

Jag har inflamerat tandkött där min andra visdomstand håller på att växa ut. (Haha nästan käkinfektion Michelle)
Det är löning idag och det gör humöret höjs en bra bit! Speciellt eftersom jag jobbade mycket i Juli. (Spara, res, spara, res!)
Ikväll när jag jobbade så hade vi as kul! Jobbade med Izabella och Josefin och vi skrattade oss igenom hela middagspasset ungefär.
Andrea, sluta gnäll. Du vill inte hem du bara tror det, vänta på sommaren bara! What I would do to trade places with you right now! Jag saknar ihjäl mig efter Sydney.
Förövrigt så är jag inne på resebloggar, surfforum, och volontärsidor varje dag nu för att jag är så så så sugen på att åka någonstans och bo, jobba och surfa hela dagarna. Just nu är det det enda jag vill.

Här får ni underbara bilder att glo på och drömma er bort i.




sources: quesabroso.tumblr, hipsterzodiac.tumblr, resten unknown.
Sorry, jag ska bli bättre på att skriva källor.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Nej jag vet fast lite vill jag. :)

Men du, istället för att bara tjata om att du vill resa, skaffa ett riktigt jobb and do it. Come ON!

2011-08-26 @ 03:36:24
Postat av: Paula

Excuse me missy jag har ett riktigt jobb. Jag är på god väg till a ticket outta here!

2011-08-26 @ 08:45:37
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Michelle J

Hahah :)

2011-08-28 @ 00:27:58
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0