9 days to Xmas.

Jag har ont i halsen. Det känns som att jag har haft en evig underliggande förkylning sedan oktober. Som att så fort jag anstränger mig så känner jag mig mega förkyld, men inte annars. Men men.. Som en tant på mitt jobb alltid säger; "Man skan'te klaga". True.

På lördag är det en vecka kvar till Julafton. Can you believe it? Det känns nästan som att jag har missed out on lite julmys eftersom jag jobbar hela tiden. Men vi har ju julmys på jobbet i alla fall. Jag och Izabella sjunger och dansar runt till jullåtar i matsalen medan vi städar golven. Så ja, julstämningen finns kvar.

Idag fick jag även en julklapp av pappa, som Rasmus hade haft enda sedan höstlovet (när han och Theo var och hälsade på pappa senast). Jag blev jätteglad! Nackdelen var ju bara att jag inte fick öppna den till julafton och nu längtar jag ihjäl mig för att jag är hur nyfiken som helst! Den ligger här bredvid mig och jag vill egentligen bara slita upp den och se vad det är. Jag kan inte ens gissa lixom! Jag känner mig som ett litet barn! Men det där med julklappar är ju alltid lite extra spännande. Håller ni inte med? Nu vill jag bara ha snö, sen är julen gjord!

Tumblr_lurbvf5dj51r2uon8o1_1280_largeTumblr_lw65ftasza1qcrwv2o1_500_largeTumblr_lw3oifjhcj1qendoao1_500_largeTumblr_lvsp7ucpmm1qelp2lo1_500_largeTumblr_lw8ta6nzxa1qjzvcco1_500_largeEfde490400273f014ed53adb_large


Kommentarer
Postat av: Andrea

Oooh vad tror du att det är?

2011-12-16 @ 00:09:18
Postat av: Paula

Jag har verkligen noll aning. Kan inte gissa även om jag försöker..

2011-12-16 @ 09:38:28
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0