Julstämning

Jag börjar acceptera att det nog blir en snöfri jul i år. :( Tråkigt!! Men julstämningen är på topp ändå! Jobbar ju julbord varje dag nu i princip, och vi har julmusik, pepparkakor, julmat osv. Massa julmys! Fast julmaten kan jag säga att jag redan, efter 2 pass, är jättetrött på. Även fast jag typ mest äter laxen och sallader. Aja, bara lite mer än en vecka till av julbord! Woho... eller?

Tumblr_lv0olbdgh21r4t2llo1_500_largeTumblr_lt6zxuwkmz1r39wngo1_500_largeCentral%2520park%2520in%2520winter,%2520new%2520york%2520city_largeCute-girl-purple-snow-white-favim.com-47686_large

Sources: 1,2,3,4

Nu ska jag promenera till jobbet. Och göra i ordning, servera och äta ännu mer julmat.. fy. Nej, men förutom det så är det ganska mysigt med julborden! Ikväll jobbar jag med Sanna också. Wiie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0