The Christmas Song

Andrea påminde mig om det här klippet när hon postade det på facebook, och då kom jag på att jag faktiskt aldrig lagt upp det här. Jag vågade aldrig förut för att jag var förkyld och inte nöjd med det, men nu bryr jag mig ärligt talat inte.

Jag sjöng i Nordens största kyrka framför ca 1500 pers och även fast det inte är perfekt så är jag faktiskt stolt över mig själv att detta var första gången någonsin jag uppträdde framför för folk och att jag vågade! (det sjukaste var att jag inte ens var nervös!) Det vår två år sen nu, på julen.

The Christmas Song - av lilla mig. Ha i åtanke att jag var förkyld nu ;)

God jul på er!


Kommentarer
Postat av: Michelle J

Jag är oxå stolt.. Över att jag har en så duktig vän :)

2011-12-26 @ 11:42:07
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: marre

alltså... <3!

2011-12-27 @ 09:04:47
Postat av: Paula

Cuties <3

2011-12-27 @ 23:14:45
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0