Tredje Advent.

Idag har vart typ världens värsta dag. Okej jag överdrev, men jobbet idag var inte kul. Det var stressigt, långt pass, jag hade mega mega mensverk (typ jagorkarinteståpåbenenjagvillbaraliggaochgråta-ont) och det var tusen saker att göra som vanligt. Speciellt i slutet. Men men. Efter jobbet vart det middag hos mormor med kusinerna (eller okej, en kusin var bara med) och det var jättemysigt. Vi träffas alldeles för sällan enligt mig.

Idag saknar jag min älskade syster väldigt mycket också. Kom hem nån himla gång då! ♥
Vackra syster!

Jag och Theo klädde även våran gran ikväll. Det var mysigt och tredje adventigt, förutom att vi bråkade lite. Jag känner mig lite sur så nu ska jag sluta blogga innan det här blir ett ännu mer bittert inlägg.

Kommentarer
Postat av: Andrea

<3 ååh vad mysigt och juligt.

2011-12-12 @ 03:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0