Julgodis!

Jag och Theo har gjort julgodis ikväll! Knäck och Rocky Road! Ni får tyvärr inte se någon bild på knäcken, för även fast den blev god så blev den inte så vacker. Men såhär såg Rocky Roaden ut.


Det har varit så extremt skönt att vara ledig idag och inte göra någonting (att baka julgodis var den största ansträngningen jag gjort idag.. har alltså inte gjort mycket annat). Jag har varit helt slut i kroppen, och i huvudet de senaste dagarna, men idag har jag fått återhämta mig lite. Imorgon är det sista jobbpasset i December, och sen ska veckan spenderas med att köpa julklappar, träffa fina vänner och få julkänsla till max!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Nom nom nom

2011-12-19 @ 06:55:37
Postat av: Anonym

ser gott ut! hur gör man? :)

2011-12-23 @ 18:31:11
Postat av: Paula

Anonym: Det är jättelätt. Smält 600g mörk choklad och blanda ihop med jordnötter, marshmallows och dumlekolor, ca 2 påsar.. (och pistagenötter som det egentligen ska vara). Sen häller man ut det på en plåt och låter det svalna och sen skär man upp det i bitar.

2011-12-23 @ 23:18:43
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0