Celebrations times

Fredagen blev en mycket fin dag/kväll. Nästan alla jag tycker om kom och vi grillade, drack (lite för mycket) sangria som sydamerikanerna bredvid glatt bjöd på, hade det trevligt i den fina solnedgången och ja, lite så. Mycket festligt var det. Sen gick vi upp till beach road, där det var ganska dött trots att det var fredag. Så när vi varit där ett tag, och blivit lite smått uttråkade så åkte jag, Steph och Ullis och Ricky till Fringe bar. Där dansade vi ett tag, sen tog sig Ullis och Ricky hem till the cross där de bor för tillfället, och jag och Steph blev kvar på Indian Home Diner och åt lite indiskt. Vi blev även kompis med den bengaliska mannen bakom disken, och jag slängde ur mig det lilla jag kan på bengaliska och jag blev direkt hans favoritkund, även fast jag typ sa att han var tjock eller liknande på bengaliska. Hela köket skrattade åt mig i alla fall, och så satt vi och blev kompisar med en massa kunder ett bra tag. Så stötte vi på ett par tvillingar som också bodde i Paddington så det slutade med att dom följde oss halvvägs hem.
Det var en rolig kväll det! Här är några få bilder, som Andrea (som var camera man for the night) tagit.  
Okej, det var nått lurt med att ladda upp bilder, så fler kommer när jag har mer tid. Nu ska jag till jobbet snart. Och vet ni? Imorgon åker jag på SURF CAMP!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Michelleeeen

ååå så vacker du är!

2011-02-27 @ 16:57:18
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0