FML

Hello. Idag ska jag jobba eftermiddagspasset i Newtown. Orka. Hatar att stänga där, för Newtown är inte ett område man vill hänga i på kvällen.  Ush.

Jag vill börja träna så himla gärna. Är så less på mina jävla ben som gör så ont. På fredag ska jag till doktorn, så vi får se vad han säger. Om han ger mig nån medicin så att det går bort snabbt så köper jag nog gymkort nästa vecka. Trots att jag bara är här i typ 2 månader till. Men från mitt googlande så har jag fått reda på att Om det är benhinneinflammation så kan det ta upp till 3 månader att läka. FML!!!!! Hoppas det inte förstör när jag är på surfcamp! DÅ dör jag! Fan fan fan i helvettes jävla skit. Varför händer sånt här ALLTID mig!?!?

Var bara det jag ville säga. Ville klaga lite som vanligt alltså. Blä jag är på dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0