Happy Saturday

Hallo. Morgonen började med en snabbis springtur. Det var så J Ä K L A varmt så det blev en kortis. Jag kom ändå tillbaka typ lilaröd i ansiktet och droppandes av svett. Haha inte en vacker syn. Det är lite jobbigt för jag måste antingen gå upp klockan 5 på morgonen och springa (på grund av värmen som kommer sen så fort solen går upp) eller springa sent på kvällen. Och jag hatar att springa på kvällen, så då är det tidiga mornar som gäller för det mesta. Ska dock försöka tvinga mig ut i morgon kväll trots att jag kommer vara svintrött från utgången ikväll + morgonpass med 7 timmars jobb. Aja. Jag försöker iaf. Gud vad livet skulle vara lättare med ett gymkort och ett luftkontitionerat gym att gå till! Aja.

Idag ska jag och Andrea jobba tillsammans i Mosman butiken. Första gången vi jobbar tillsammans i samma affär. Undra hur det kommer gå. Det kommer nog vara skönt och avslappnat tror jag. Eller så kommer Andrea att bossa runt med mig precis som här hemma. He he .

Ikväll blir det utgång med Sanna och gänget. Sanna åker hem Sverige efter att ha vart här i ca 2 år nu. Shit vilken omställning. Jag som tycker att det kommer att kännas svinkonstigt att komma hem efter bara 7 månader. Det kommer kännas som att jag har ändrats fast inte Sverige. Jag vet inte. Skumt i alla fall.

Glad lördag på er. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0