I want a puppy!



Har ni SETT en sötare varelse i ert liv? Detta är en valp som vi såg på juldagen när vi hade picknick vid stranden i Balmoral. Jag blev kär ! Jag vill ha en hund så himla gärna! Jag saknar min hund hemma. Gud vad jag är beroende av husdjur när jag tänker efter! Jag har haft allt från papegojor, till en tam kyckling, till hamstrar, till fiskar, till kaniner, till hund, katt you name it. Men hundar är verkligen nått jag älskar. Så fort jag flyttar till en lägenhet, i en stad där jag vet att jag ska bo längre än bara i några år så ska jag skaffa mig en hund. En eller fler hehe.


Kommentarer
Postat av: Michelleeeen

ååå så söt!

2011-02-12 @ 02:10:44
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0