Mobilens festligheter.

Okej, så mycket festligheter kanske det inte är. Mer mobilens vardags bilder. Hur som helst här kommer några..


Påväg till jobbet här om dagen. Jag vet, utväxten är hemsk.


En kille som brukar sitta på gatan och rita grymma målningar med kritor.


Morgonkaffe på jobbet. Värt.


Soluppgång taget med min dåliga mobilkamera från vårt fönster. Fint var det i alla fall!


Tamarama beach, som jag var på nån ledig dag och simmade i vågorna. Man får bara bada längst bort på stranden för att det finns så mycket farliga undervattensströmmar som kan suga ut en till havs.


Två glada älvor kom in en dag på jobbet, och var väldigt glada och pratiga och sprinkled fairy dust på mig. Väldigt glittrig blev jag. Jag blev glad så jag gav dom en liten rabatt på örhängena dom köpte.


En god frukost. Grapefrukt kan ju vara det godaste som finns!


En as grym graffiti målning.


Kommentarer
Postat av: Michelleeeen

åå fina bilder. Me likie!

2011-02-13 @ 23:39:23
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0