Surfer girl

Jag vill ha rufsigt långt hår med små flätor i. Jag vill gå upp innan solen och ta mig ut i havet. Jag vill sitta på en bräda ute i havet och vänta på de stora vågorna. Jag vill flyga fram på vågor med min alldelles egna bräda. Jag vill ta våg efter våg tills kroppen inte orkar mer. Jag vill inte oroa mig över nått annat än vad det kommer bli för vågor imorgon. I want to do it! And i'm gonna!Billabong-Surfer-Girl-Sea1.jpg

Jag har strålande nyheter ska ni veta. Den 28e februari åker jag på SURF CAMP med Australian Surf Tours. Vi ska kampa, surfa varje dag, träffa på massa vilda djur, äta kängru hamburgare (jag lovar inget..) och massa mer! Det ska bli så SJUKT kul! Jag LÄNGTAR! Plus att allt är inkluderat! Jag måste bara ta med mig bikini och handduk typ! Lite kläder kanske kan va bra och ha också! Shiiit vad jag är excited! Har ALLTID velat göra nått sånt här!


Kommentarer
Postat av: malin

damn, avis!

2011-02-01 @ 12:33:38
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0