Tråk

Hallo. Jag har vart lite internet lös i några dagar, då blir det svårt att blogga minsann. Men men. Vad har jag gjort, hmm jag har jobbat. Ovanligt va? Men nästa vecka är jag ledig hela 4 Dagar! SEMESTER! Wooh. Plus att jag fyller år nästa vecka. Kan det BLI bättre! Svaret är ja, om vädret är på topp då är allt så bra som det kan bli. Sen den drastiska omvändningen från 42 till 18 grader så har vädret inte riktigt blivit så bra igen. Jag vill ju gå till Stranden!!

Idag är det fredag och jag är ledig. Skönt! Har jobbat i Bondi i veckan. Det har vart mycket och göra, så jag är lagom nöjd att få vila lite en dag. Jobbar hela helgen med!

Blää jag känner mig så tråkig när jag skriver nu för tiden. Har inget roligt att skriva om. Känner noll inspiration till att blogga nu för tiden. Vad vill ni lääsa om. För "Idag gick jag till jobbet" - bloggande spyr jag på, så jag inser att ni också måste göra det. Blää.

Vi hörs när jag har nått vettigare att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0