Beach day

Hej! Just nu sitter jag på en av dom proppfulla bussarna påväg från Bondi Beach. Jag och Johanna har vart på stranden hela dagen. Legat och solat och badat en massa. Vattnet var helt klarblått idag och trots maneter och undervattenströmmar så var det jätte skönt att bada. Hoppa i och dyka under vågorna. Gud vad jag älskar det! Eftersom det är sommar här nu så har dom börjat filma Bondi Rescue på stranden nu, och när vi var på strandpromenad idag så råkade jag gå mitt framför kameramannen. Ush! Jag känner mig inte så sugen att vara med på tv när jag är osminkad, bakis och allmänt ful. Haha. Oh well. Vi hade jättekul igårkväll. Vi förfestade ett bra tag hos killarna, i stan. Sen hamnade vi på sidebar, ett backpacker ställe i stan. Det var smockfullt av dansande och glada människor, as kul! Sen slutade kvällen hemma hos killarna igen. Dom bor förövrigt 13 pers i en lägenhet! Haha. Mysigt... Ikväll ska vi ut igen! Får se vad det blir hitills har vi blandade planer. Men what i do know är att nu ska jag hem och duscha av mig all sand! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0