Bloggpaus?

Oj oj vilken bloggpaus det blev där. Har inte vart på internet mycket och om jag har vart det så har det vart genom mobilen, och eftersom det inte går att blogga genom mobilen längre (måste kolla upp det) så ja, har det blivit som det blivit. Jag har för det mesta bara jobbat jobbat jobbat de senaste dagarna. Men i fredags var jag och Andrea och åt indiskt och sen gick vi på bio. Vi såg Black Swan och det kan ha vart den mest disturbed film jag någonsin sett. Visst, jag får ju skylla mig själv när jag inte läste vad den handlade om innan. Mer såhär gick det till "Åh den handlar om balett, Den vill jag se! Nu ser vi den!!". Men så fort filmen började kände man att det var en psycho film. Vissa filmer är ju bara filmade så ni vet. Men baletten var fin och så, och Natalie Portman var duktig, men det är ingen film jag rekommenderar!


Sen hade jag bara sett den första movie postern också. Hade jag sett den andra innan så hade jag nog inte gått och kollat på den. Jag tycker inte om psycho filmer!

Idag tänkte jag åka och bada efter jobbet, men jag har sån himla huvudverk som inte vill ge sig så jag orkar ingenting! Så nu ska jag kolla på Vampire Diaries istället!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0