Morgon shopping och eftermiddags beachin'

Imorse åkte vi till Bondi Junction och åt frukost. Vi drack fruit juice inne på David Jones, cafét längst ner, och jag åt en god "turkish vegetarian" macka med haloumi och andra godheter på. Sen gick vi runt och kollade i affärer lite. Vilket resulterade att båda kom hem med sprillans nya Seafolly bikinisar och lite annat reafynd. Jag köpte äntligen min fina bikini som jag suktat efter typ sen jag kom hit. Johanna köpte också en superfin bikini (som jag också vill ha.. det kanske blir mitt nästa bikini köp, fast i en annan färg)


Här är min fina bikini. Fast jag köpte den andra modellen på underdelen, den vanliga. Så himla fin!

Så efter shoppingen ville vi ju inviga våra fina bikinisar + bada och sola som vi inte gjort på några dagar. Så då åkte vi till Bondi, trots att det var lite molnigt, och dök och hoppade i vågorna och låg och solade i eftermiddagssolen.

Nu sitter vi och äter middag, och ikväll blir det utgång. Det blir nog förfest med Danne och Mats och gänget sen får vi se vart kvällen tar oss!

Puss !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0