Sangria, Tapas & Mojito

Hello.

Igår kväll så gick jag och Johanna till Hernadez på Oxford street. Ni vet, tapas stället som jag, Andrea och Mia, Sanna, Jenny och Claire åt på innan Andrea skulle åka till Sweden. Det var supermysigt. Vi satt utomhus under träden och ljusslingorna, beställde in en halv liter sangria och tapas. Jag beställde Garlic Prawns och Black Mussels in tomato sauce nånting. Jag har typ ätit musslor en gång förut och visste inte om jag ens tyckte om det, men det var gott! Efter maten så satt vi och pratade om livet, om människor, om att resa, om allt och ingenting. Beställde in en varsin Mojito och stannade tills det nästan var ingen kvar. Sen gick vi till ett café och åt affogato. Typ exakt som när jag var ute och åt där med dom andra. Men både ställena är så mysiga, och har sin egna lilla charm. Cafét spelar LP skivor och ser ut som en gammal amerikansk diner. I like it. Sen ligger dom ju i så bra anslutning till varandra också. Bara över gatan.


Hernandez

Bra kväll!

Om en vecka åker Johanna hem och det vill varken jag eller hon! Det är så himla mysigt att ha henne här!

Bilder tog vi faktiskt igår. Lägger upp nån annan dag, för nu, som vanligt, så måste jag skynda mig till jobbet! Men sen är jag leedig i några dagar! Hallelujah!

Cheers!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0