Skön fredag.

Denna dag har bestått av Jobb 9-3. Det var en skön dag på jobbet, det gick snabbt och jag gjorde inte så mycket annat än att stå och läsa bloggar från min mobil to be honest (det var typ inte en enda kund på hela morgonen).

Efter jobbet åkte jag hem och bytte om, sen blev det en springtur på coastal walk plus en snabbdopp i havet innan jag åkte hem igen. Jag hade inte tid att sitta och torka så det såg ut som jag hade kissat på mig i mina springshorts på vägen hem. Ifall ni ville veta det.

Coastal Walk.

Sen kom Andrea hem och vi åkte till Surry Hills för att äta middag. Vi hamade på en restaurang som hette bills, och det var tydligen någon känd kocks restaurang, som hade x antal kokböcker som stod fint uppställt där inne.


Det var supergott i alla fall, vi drack vitt vin och jag åt lax och quinoa sallad och Andrea åt kyckling lever paté som hon tyckte jätte mycket om men jag inte alls tyckte om. Det händer typ aldrig, då vi båda tycker om typ allt.

Nu blir det sängen och sen jobb tidigt imorgon. Woho.. . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0