Lugn morgon

Godmorgon. Jag vaknade imorse riktigt jävla trött. Vet inte vad det är med mig. Det går i perioder det där. De första månaderna jag var här kunde jag vakna klockan 7-8 på morgonen och vara jätte pigg. Det är som bortblåst nu! När jag vaknar så känner jag mig helt död trots att jag sovit i 8 timmar.

Jag sov i alla fall inte vidare när jag vaknade, trots min trötthet. Men jag kände mig stressad, vilket är det sista jag vill göra på min lediga dag, så jag sket i att springa imorse och har istället ätit en god grapefrukt till frukost och tagit det super lungt hela morgonen.



Dagens planer är att gå och lämna tillbaka en overdue biblioteks bok, äta lunch och sen bege mig till Watsons Bay. Det är en strand jag aldrig varit på. Jag vill snokla, så jag ska se om jag kan köpa något billigt cyklop och ligga i vattnet och titta på fiskar i några timmar. Shit vilket perfekt dag det låter som.

Men först 30+ sunscreen! Shit vad viktigt det är. Trots att jag smörjde in mig jätte noga med Spf 30 och Spf 15 igår så brände jag mig. Så idag blir det 30 över hela kroppen! Jag har verkligen fått ny respekt för solen när jag bott här! Hellre vit än rynkig, bränd, solfläckig eller det värsta att få hudcancer! På med solkrämen säger jag bara!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Andrea

va fanns det grapefrukt! jag som gick hela morgonen utan frukost!

2011-01-31 @ 07:21:59
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0