Watsons Bay



Detta är vart jag hängde idag. Watsons Bay var det, och bussen gick direkt från mig! Jätte bra ju. Det var en väldigt lugn strand, på gränsen till tråkig, men det var väldigt avslappnande. Det var inte alls många på stranden jag var på, vilket var en ganska skön omväxling mot bondi. Jag låg och solade lite, tog mig en liten simtur i den lugna vattnet och läste tidning. Skön dag! Jag såg även en pingvin!! As ballt ju! Den simmade förbi några som badade. Ja jag vet, as skumt med pingviner i värmen, men det finns faktiskt! Har hört att det finns utrotningshotade pingviner i Manly också. Coolt!

Nu är jag hemma och har ätit middag och nyss kom Andrea hem också på ett bra humör för skolan gått bra för henne. Kul!

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0