Cykeltur!



Hej! Efter jobbet idag så träffade jag Anna! Vi skulle cykla och plocka jordgubbar med det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi hann med en hel del, det blev en rätt lång cykeltur tillslut. Mysigt, i det sköna vädret! Vi började vid 3 och kom hem vid 5. Där emellan hann vi med att bli utskällda av en bonde, att sitta i ett dike vid vägen och proppa i oss smultron och blåbär, handla på konsum Och ica och till och med ätit en och annan jordgubbe i ett annat dike vid vägen. Vilda jordgubbar, who knew? Åh kan det inte vara sånt här väder varje dag ett tag nu? Här har ni lite crappy mobil bilder igen. Borde vara bättre på att ta med mig kameran överallt!

Nu är jag hemma och är jätte trött. Slumrade till lite nyss. Mini powernap, why not? Imorgon och övermorgon är jag ledig och det är hur skönt som helst!  Nu sitter jag och inväntar mamma som kommer hem från jobbet med sushi i högsta hugg. Värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0