Massacre

Jag läser artikel efter artikel. Berättelse efter berättelse från någon som var med på ön. Hur mycket jag än läser, ältar, funderar så förstår jag inte hur man kan vara så ond! Hur i hela helvette kan man göra en sån sak. Det är så hemskt så hemskt så hemskt!!! Jag blir ledsen och rädd, vart är världen påväg? Hur jävla sjuka människor finns det egentligen!?



Norge är i sorg, och resten av världen lider med dom. Hur, vart och när blev världen en så hemsk plats?
Sjuka sjuka människa, may you burn in hell!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag är precis som du när något sånt här händer. Jag läser och läser och läser och läser bara för att försöka få grepp om det hela.

2011-07-26 @ 04:16:07
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0