My day.

Min dag har inte varit så jätte händelserik men här får ni lite crappy mobilbilder!

Jobbade 6 till 13. Efter jobbet väntade jag på att Anna skulle övningsköra klart. Sen blev det en långpromenad och dog date utan paraply i ösregn med Anna och Märta(annas hund).

När jag kom hem hade mamma vart och handlat och fixat lite mys middag till mig och henne. Räääkooor♥

Det var den dagen. Har inte haft så mycket blogg motivation alls de senaste dagarna (Förlåt Andrea). Men jag jobbar mega mycket den här veckan. Intressantare än så är inte livet riktigt just nu.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hehe bara jag som klagar annars i guess! Men crappy bilder är bättre än inget..eller än bara text! :)

2011-07-19 @ 04:42:21
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0