Danmark!

Hello! Jag har inte dött eller nått, jag har bara vart bortrest i några dagar! Jag hade inte tid att blogga innan jag åkte, och sen kunde jag inte blogga därifrån, därav dålig update.

Jag har nämligen vart i Danmark på släktträff! För er som inte visste det så är jag halvdansk, från mammas sida. Så jag, syskonen, mamsen, kusinerna osv. har vart och hälsat på sysslingar och mammas kusiner, och mormors syskon m.fl. på Jylland! Många i min danska släkt är bönder så de har stora fina gårdar där de brukar anordna stora släktträffar varje gång vi kommer och hälsar på. As mysigt! Så har de även massa djur (hundvalpar omg!) och traktorer och allt som hör en bondgård till. När vi var små åkte vi dit varje sommar, och pratade i princip flytande danska allihopa, men nu blir det mer och mer sällan vilket är lite synd. Jag har tagit massa bilder (som vanligt) så dom kommer när dom kommer! Det var hur som helst en as mysig liten visit i Danmark, och det var skönt att komma bort ett tag.

Snart kommer Michelle hit, som har kommit hem från Tanzania så vi ska äta brunch och snacka en massa skit. Åh jag har saknat henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0