310511-010611

Klockan är alldeles för sent för mig att sitta uppe. Fastnade framför Cadillac Records och sen framför bloglovin. Ni vet, ibland är det svårt att slita sig. Imorgon är det student här i Uppsala för många överlyckliga människor! Åh vad kul för dom! Själv ska jag upp tidigt, söka jobb och åka till doktorn. Sen blir det möjligtvis en och annan studentmottagning och på kvällen ska jag träffa Madde och Michelle på någon mysig uteservering! Sounds like a good day to me!

Puss och godnatt på er. Jag lovar, bilder från New York kommer. Ni kommer få se så mycket bilder att ni kommer önska att det kan ta slut någon gång! Så lugn, det kommer när jag hinner!


Kommentarer
Postat av: Annika Granstedt

Goddag! vad kul dina poster verkar. kommer verkligen att läsa lite mer. (: Hoppas du har en trevlig dag (:

2011-06-30 @ 08:55:46
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0