Jobb!

Idag har jag bara jobbat. Gick upp vid 5 imorse! Det ni!! Visst, jag är inte så morgonpigg som jag var förut, men morgonen är lätt my favorite time of the day (när jag väl kommit upp that is!). Vi 6.10 cyklade jag till jobbet. Jobbade frukost/städ idag. Med Izabella som tur var :) (Izabella känner jag sen innan, hon är en av Maddes lillasysters bästa kompisar). Vi har vart lite flummiga idag!! När vi hade jobbat klart frukosten och började städa gick det utför. Don't worry vi städade noga och duktigt, men vi sjöng, yrade och babblade om de konstigaste sakerna. Det kanske blir så efter att ha gått upp klockan 5 och sen jobbat 8 timmar!


Sunnersta Herrgård.

Jag slutade vid tre och sen dess kan jag inte säga att jag gjort mycket. Eller jag gick ut med Ludde. Och åt för ett tag sen en as god middag! Lax och avokado wraps med lite överblivet fetaostsås i, och grönsaker! Mums!
Nu tror jag jag ska dricka té och kolla på film sen sova tidigt. Jag jobbar frukost/städ imorn med men sen är jag ledig hela helgen! :)
Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0