New York day one, Part 2. Times Square and surrounds.

Nu har jag Äntligen löst problemet. Var tvungen att göra vissa bilder mindre. Hoppas det inte påverkade kvaliten alltför mycket! Så här kommer typ en miljard bilder på Times Square och i närheten. Från endast första dagen alltså.
Here we go, BILDBOMB!

Haha posers!

Glada turister.

Titta vem jag hittade på en skylt!

Radio City Music Hall.

Rockefeller Centre!

Late Show with David Letterman, som jag och Michelle var nära på att tävla om biljetter till. Sen bestämde vi oss att vi inte pallade. Haha.


Sen efter massa promenerande och turistande (och fotande!) så var vi vrålhungriga. Vi letade och letade efter ett ställe som verkade vettigt med vettiga priser, men till slut gav vi upp och gick in på första bästa. Det blev en riktig amerikansk Diner.

Där beställde vi in Panini's som kom in i MEGA portioner. Typ Sverige size gånger tre. Syns dock inte så bra på bilden.

Där var en snygg tjej också!

Min kommentar under hela resan "Theeere's my ride!"

Sen i slutet på dagen landade vi på Starbucks. Som blev standard för resten av veckan också.

In action!
Chrystler building!

Sen var det back to New Rochelle som gällde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0