New York day three. Soho!

Den tredje dagen tillbringade vi i Soho. Vi shoppade en massa och fotade en massa! Och jag kom på att jag älskar Soho!

"Next stop, Harlem. Harlem next." På tåget påväg från New Rochelle(där vi bodde) till Grand Central. 


Sen vart det Subway till Soho!


Little Italy


Ready for shopping! (SKORNA i bakgrunden.. tror det var i den affären jag blev kär i mina Jeffrey Campbell's..)


I ett provrum i en affär där vi shoppade losss! Dom hade så snygga/sköna t-shirtar och linnen till bra pris!


Och jag tyckte att det var ganska fint där inne så jag tog lite kort!



Brandy Melville hette den, och ligger på nån liten sidogata i Soho!


Haha jag och Michelle slet ögonen från Topshop affären, för att om vi hittade mer att shoppa nu skulle dagsbudgeten nästan ta slut!


Soho är fint!


Sen tog vi subway tillbaka till Midtown där vi åt en utsökt fräsh middag på Pret A Manger där allt är gjort samma dag och det mesta är ekologiskt! Snabbmat på ett fräsht sätt helt enkelt. Och dom har allt från sånna här fräsha sallader till sushi och massa annat!


Sen landade vi som vanligt på Starbucks, där vi satt och pratade om livet, jättelänge, så som bara vi kan! Mys!! Och sen hände det inte så mycket mer på den dagen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0