Övningskör

Hej! Ush jag mår inge bra! Har känt mig ganska hängig idag! Vaknade med täppt näsa, och sen efter ett tag började jag få huvudvärk som fortfarande inte har släppt! Inge kul!

När jag kom hem från Michelle så hann jag bara innanför dörren, sen skulle jag åka igen. Jag, mamma, Rasse och Theo åkte och åt, sen släppte vi av Theo hemma så åkte vi och övningskörde alla tre för första gången. Det gick inte lika bra idag som det brukar, men ganska :). Jag måste sorgligt nog erkänna att lillebror var bättre än mig! Men han har ju fan kört moppe sen han var 15 så det kanske inte är så konstigt!!

Nu ska jag bara ta det jätte lungt och kolla på Vampire Diaries typ. Har så himla ont i huvudet! Borde egentligen bara sova!!

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0