Two months and a million feelings.

Godmorgon! Har precis fått i mig lite havregrynsgröt och kaffe och ska snart göra mig i ordning. Kom på att jag inte ska till doktorn utan till kines-doktor på akupunktur. Inte lätt att hålla reda på alla doktor-tider ibland!

Till dom som tar studenten idag vill jag bara säga att jag lider med er! Spöregn och molnigt - Inte kul! Shit vad vi hade tur med vädret förra året! Vad gör man lixom när man står på flaket och det spöregnar?? Aja, that's life när an bor i Sverige i guess. Men fy vad synd!

Idag saknar jag Sydney lite. Det är så konstigt att tänka på hur mycket mitt liv har föränrats på två månader. Idag är det den 1a Juni. Den 1a April hade jag min andra surflektion i ett soligt Sydney och livet lekte typ. Känns så sjukt längesen! Jag saknar stranden, havet och surfingen så himla mycket! Men även syster, Paddington och stadslivet! Åh! Men snart kommer i allafall Andrea hem och hälsar på :) . Det ska bli mys!
Känns också konstigt att jag hunnit med så mycket de här två månaderna. Det känns typ som ett halvår, inte två månader. Jag har hunnit flytta från Paddington till Cremorne (Norra sidan av Sydney) med Andrea. Jag har hunnit ta mitt pick och pack och sagt farväl till Sydney och flyttat till Sverige. Jag har hunnit åkt skidor i Frankrike med pappa och bröder. Jag har hunnit träffa mina fina vänner här hemma igen! Jag har hunnit vara i New York med bästis! Jag har hunnit må skit och må tipp topp. Ja det är mycket som har hänt under dessa månader. Känner mig nästan som en helt annan människa.
2 månader, 4 länder, 8 flygplan, en miljon olika humör, känslor och omställningar. Nu har jag hela svenska sommaren framför mig och allt kan hända. Och vem vet, om 2 månader kanske jag sitter på en strand på Bahamas och dricker färgglada drinkar. Man vet aldrig!



Kommentarer
Postat av: Andrea

ÅHH i miss ypu! Life ain't the same without you making a frickin mess and us making up and going to micky's. Har bara vart där en gång sen du åkt. SAKNAR.

Förresten skulle jag vilja säga 4 countries faktiskt. och då räknar jag inte mellanlandningarna! :)

2011-06-01 @ 10:45:47
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: M

Åå fint skrivet :)

2011-06-01 @ 17:27:34
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: paula

Andrea: I miss you too, och jag förstår verkligen att det är annorlunda! Jag saknar också Micky's och dig! Och ja du har rätt, 4 countries, får ändra det!

Michelle: Tack fina du!

2011-06-02 @ 15:59:40
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0