En dag på landet

Hej! Imorse gick jag upp tidigt tidigt för att göra mig i ordning och sedan promenera iväg med mamma. Det var skolavslutning på Sunnerstaskolan som gällde! Theo hade avslutning alltså. Dom sjöng fina sånger, och allt var sig likt. Samma lärare var kvar som när jag gick där för 8 år sedan! HJÄLP var det så längesen!?

Idag ska jag iaf ta mig ut till Madde i Vreta. Jag känner för häng ute på landet idag. Har inte varit där på så himla länge, eftersom Madde själv inte bor där längre. Vi ska förhoppningsvis ut på sjön antingen i en kanot eller en båt! Skönt! Det är så himla varmt idag!!


Utsikt från Maddes köksfönster i Vreta (lånad från Maddes facebook). Så himla vackert!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Eh är det någon som driver med bilden eller? Fy vad fint!!

2011-06-11 @ 02:28:36
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0