Day Off

Hello! Min lediga dag idag slutade med att jag köpte en god färskpressad juice och en tidning i Bondi Junction. Denna gång blev det ananas, jordgubb, mint, lime och passionsfrukt. Den var jättegod, och sådär sur som jag gillar det! Jag älskar att pröva mig fram till nya goda kombinationer av frukter i mina juicer. Sen hoppade jag på en buss, med min juice och min tidning, till Bronte Beach. Där satt jag och läste och kollade på dom stora (mega stora) vågorna ett tag. Sen gick solen ner och så blev det lite små kallt. Ja, faktiskt så börjar det bli kallt här nu. På kvällarna behöver man definitivt en jacka!



Sen jag kom hem så har jag hunnit äta middag. Det blev palsternakor, eggplant lite tomater och majskolv. Gott! Nu ska jag försöka få orken att städa badrummet.
Imorgon händer det nått spännande, och nått ännu mer spännande i övermorgon. Om allting går som planerat. Finally!!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Michelleeeen

VACKERT!

2011-03-22 @ 11:57:23
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0