En bild på..

Tyckte det var ett väldigt fint inlägg på Sandras blogg, så bestämde mig för att helt enkelt göra ett nästan prick likadant.

En bild på dig i ditt rum.


En bild på din pappa.

En bild på din mamma.


En bild på din födelsedag.


Någon du umgås väldigt mycket med.


En bild som gör dig glad.


En bild på hur du vill tillbringa varje dag.


En gammal bild på dig själv.


En person som du saknar.


En bild på din bästa vän.


En bild på din favoritplats.


En bild på din bästa maträtt.


En bild på ett plagg du känner dig fin i.


En bild från en favoritsemester.

En bild som påminner dig om gamla tider.


En bild på en barndomsvän.

En bild som du är nöjd med.


En bild på dig själv som du tycker om.

En bild på en tid du saknar.


En bild från i somras.
 

En bild som gör ont i hjärtat. (av saknad! längtar efter min älskade hund)


Nu har jag ju självklart flera bilder jag är nöjd med, flera favoritplatser och favoritsemestrar osv. Men det tror jag ni fattar.


Kommentarer
Postat av: Michelleeeen

Åå vilka fina bilder!!

2011-03-04 @ 19:58:29
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh, studenten :(

Jag var nyss och såg på Burlesque och kom och tänka på dig en massa när de va Christina Augilera! Saknar dig Inger! <3

2011-03-05 @ 00:08:57
URL: http://llusen.blogg.se/
Postat av: Paula

Michelle: Taack.

Madeleine: Ååååh kan du fatta att JAG inte ens har sett den!? Andrea vägrar, och det går inte att ladda ner i det här jävla landet haha. Och inte så kul att gå på bio själv lixom.. får hitta nån annan som vill gå med mig.. Fast jag tror den har slutat gå här.. FAN!

2011-03-05 @ 02:03:22
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Men vaaa? Den var verkligen sjukt bra, så försök se den! Den va typiskt paula haha, tänkte på dig flera gånger under filmen haha

2011-03-05 @ 10:11:55
Postat av: julia

vilket fint inlägg! :) du lever verkligen livet som jag vill göra i australien när jag tar studenten om 2 år! men den där maträtten, kan du inte säga vad det är i den?! hah, ha det bra!

2011-03-05 @ 10:50:27
Postat av: Paula

Madeleine: Jag vet, det är hemskt att jag inte har sett den än! Men jag har dessutom kommit på att det inte ens går här på bio längre. Får vänta tills jag kan hyra den!

Julia: Tack! Vad kul! Det tycker jag verkligen du ska göra! Det är oftast lätt att hitta jobb och boende är jätte lätt att hitta! Haha maträtten på bilden är laxsallad med saffransaioli med bröd och parmesansmör. Typ det Godaste som finns!!

2011-03-05 @ 23:25:08
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Paulina

Underbara Pala! Härliga bilder <3

2011-03-06 @ 17:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0