Everybody loves...

Idag gick jag ivrigt in på manlysurfschool.com och skulle boka surflektion till imorgon, men till min disappointment så var klasserna, som alla hade lediga platser igår, helt fullbokade. Så jag bokade in min första surflektion på min nästa lediga dag som är nästa tisdag. Ja, jag är ungefär SÅHÄR excited och ännu mer. Gud vad kul det ska bli!

Här kommer ungefär en miljard surfbilder bara för att det är fint.











En på tisdag. En nästa fredag. Och sen 8 tvåtimmarslånga lektioner till.
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAA!
 


Kommentarer
Postat av: Michelleeeen

Hahah fan de tänkte jag inte på :(

Men men, nu vet du iallafall att du och jag inte ska till Paris = ett steg närmare till att lista ut vart de e vi ska :) (jag kanske borde göra en lista på ställen vi inte ska till?! ;P

2011-03-24 @ 00:39:48
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Michelleeeen

BTW!Det HÄR inlägget är ngt att vara avundsjuk på.. Åååå I'm so happy for you <3

2011-03-24 @ 00:40:32
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0