Jobbjobbjobb

Min helg har bestått utav jobb jobb jobb. Utöver det har det inte hänt så mycket faktiskt. Efter jobbet har jag ungefär vart jätte trött och legat i sängen hemma och haft filmkväll med Andy. Marie Antoinette och Atonement. Bra filmer det! Idag jobbar jag i Fox Studios affären, så det blir promenad dit och hem. Skulle gissa att det tar mig ungefär 20 minuter dit? Vi får se. Skönt att kunna gå till jobbet i alla fall! Det saknar jag JÄTTE mycket med Uppsala, att man kan typ Cykla för att ta sig fram, eller gå. Här är det så låånga avstånd, plus att jag inte äger en cykel. Dom som cyklar här cyklar ändå mitt i trafiken, och det skulle jag nog inte våga. Det som också är skönt är att jag kan sova längre när jag jobbar i Fox, eftersom det inte tar så lång tid att ta mig dit. När jag jobbar i Mosman måste jag åka minst en timme och 10 minuter innan jag börjar. När jag jobbar i Newtown måste jag åka en timme innan, och när jag jobbar i Bondi så ca 40-25 min innan (pga trafiken!. Aja, nu ska jag sluta babbla och gå och fixa mig. Ha en bra dag cuties! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0