Off to Manly Beach

Godmorgon mina fina! Jag sitter och äter frukost, gröt med kiwi, mandlar, russin och frön på, och té. Snart ska jag hoppa på bussen till stan, sen färjan till Manly för surflektion! :) Kul kul kul!

Anledningen till att jag valde att ta surflektioner i Manly, som är så långt bort, och inte i Bondi, Maroubra eller Cogee som är mycket närmre var för att jag läst mycket bra om Manly's surfskola. Att det är en av de bästa i New South Wales. Men också för att jag har hängt här i Bondi och på denna sidan av bron så mycket, har bara vart i Manly 3-4 gånger, så jag tycker det är kul att uppleva den sidan lite också. Och Manly beach är ungefär samma stuk som Bondi beach, fast mindre hetsigt och wannabe flashigt och mer chill typ. Haha.

Nej nu måste jag skynda mig att smörja in mig osv. Jag ska vara bättre med solskyddsfaktorn i ansiktet idag! Haha. Have a nice day!!!


Manly ferry.

Manly beach.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0