Bj, Baba Ganoush och Vår.

Hallå! Gårdagen blev jättebra. Kvällen började med plockmat, förfest och firande av Michelle och Sara hemma hos Michelle i Valsätra. Trevligt stämning och trevligt sällskap! Sen åkte vi in till stan och så blev det bj resten av natten. Eftersom vi var så stort gäng så tappade man bort alla hela tiden, men jag och Maria sprang mest runt mellan dansgolven och dansade en massa. Bj var vell som vanligt, det har inte direkt förändrats på 7 månader. Samma människor, samma DJ (som kände igen mig och undrade vart fan jag hade varit haha), samma stämning. Same old same old. Men det kan ju vara fint på sitt sätt ibland också. Det är ju i alla fall ens hometown.

Idag har jag segat en massa. Gjorde en as god Baba Ganoush till lunch och åt det med morötter ute på altanen med mamma. Det var hur gott som helst och jag skulle kunna leva enbart på det och hoummos typ!

bild: google

Vid 4 tiden cyklade jag in till stan och träffade Maria i stadsparken och åt glass i solen. Vi låg på gräset och kollade på den blåa himmlen och pratade om livet ungefär. Mysigt!  Sen skulle hon iväg så jag cyklade hem vid vattnet. Ganska fint med vår faktiskt.

Har precis druckit jättegott ekologiskt te som jag fick av finaste fröken sjöberg igår som en liten försenad 20års present. I en jättefin blommig burk dessutom. Hon är fin och omtänksam hon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0