Madeleine Mcann

Jag är nog ganska jetlaged after all. Slumrade till och drömde att jag och Michelle blev jagade av några läskiga män genom hela sunnersta, och att dom hade spioner överallt, och vi sprang och sprang, gömde oss i buskar, i högt gräs osv osv. Resultat av allt hemskt vi diskuterat Michelle?

På flygplatsen hittade vi en bok om flickan Madeleine McCann som kom bort för några år sen. Nu har hennes föräldrar gett ut en bok om hela händelsen i ännu ett hopp om att det ska nå ut till flera och att det ska komma fram något om vart deras lilla flicka är. Det är så himla himla himla hemskt, jag kan verkligen inte släppa det. Jag blir helt deprimerad över hur hemska människor det finns i denna värld. VEM tar ett litet BARN! Vem, Hur, Varför gör man något sådant. Då är man fan helt igenom ond!



Fy vad hemskt det är! Hur ska man våga få barn i denna värld??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0