Ont

Idag mår jag inte bra. Inte bra alls. Varken fysiskt eller psykiskt. Vaknade tidigt imorse av att jag hade det ondaste av ont i magen. Det kändes som något gått sönder inuti mig. Hade kramp och det högg i magen. Kunde inte resa på mig, kunde inte sträcka på mig, kunde inte ens ropa på min mamma. Efter en stund, som kändes alltför lång, så släppte det lite och då lyckades jag somna om på något vis. Sen vaknade jag vid 11 igen och gick upp. Har fortfarande ont men inte lika.

Jag är så himla himla less. Jag orkar inte med sånt här. Känns som att det är en miljard fel inuti min kropp som jag inte vet hur jag ska fixa. Orkar orkar orkar inte.

Jag känner ingen lust till någonting just nu. Trots vackert väder så vill jag inte göra någonting. Är arg på mig själv och arg på allt och alla. Jag orkar inte!

Kommentarer
Postat av: madde

men älskling varför sa du inte detta i tel idaa krya på dig<3

2011-05-10 @ 00:24:08
URL: http://sjoberga.se
Postat av: Andrea

KANSKE DAGS ATT GÅ TILL LÄKAREN OCH KOLLA OM DU HAR CYSTOR PÅ ÄGGSTOCKARNA? JA. ja. NU.

2011-05-10 @ 02:40:43
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0